Thursday, July 23, 2009

Sashiburi...

How long has it been since I update....
[Entah berapa lama saya tak tulis di sini...]

Haven't had the opportunity to play my beloved organ or listening to any kind of music since I'm away in KL furthering my studies in Analytical Chemistry.
[Belum ada peluang lagi nak main organ atau mendengar mana2 lagu sejak saya berada di KL ini untuk sambung belajar dalam bidang Kimia Analisis.]

But just before going here I've practice by ear a song in my organ memory called Symphony 9 if I'm not mistaken. Still trying to figure out the correct fingering on the last verse though...
[Tapi sebelum ke sini saya telah berlatih bermain secara mendengar salah satu lagu yang telah sedia ada di dalam memori organ saya iaitu Symphony 9, kalau tak silap saya. Masih lagi tercari-cari penjarian yang betul untuk rangkap yang terakhir...]

Can't wait for the next holiday to begin practicing... >_<
[Tak sabar rasanya nak tunggu cuti untuk berlatih lagi]

0 comments:

Post a Comment